Сходи та комплектуючі
Ступиця колеса та підшипник легкового причепа
Ступічний узел, де кріпиться колесо, берет на себе весь вага причепа, до тому самий додатково збільшений динамічними навантаженнями (разгон, гальмування, повороти).
В склад ступинного узла (Ступиця в зборі) входить: тело маточини, підшипником, стопорний кільце, кріпильні болти и гайки. К додатковою компонуванні може належить цапфа.
В складі причепів "Днепр" застосовується маточина на основе підшипника 2108 (заднього). Можливі різновиду розбовтування 98*4 - ВАЗ, 100*4 - daewoo lanos, 139,7*5 - Волга 24, ВАЗ 2121 (Нива), УАЗ.
Ступиця - це основа, посадкове місце для встановлення колісного диска и гальм (у разі потреби). Призначення – виконати відповідну фіксацію и вільного обертання колеса и супутніх деталей. Це одна з найбільш важливих деталей підвіски прицепа, и зламати стопи можливо в результате аварії або неправильною експлуатації в важких условиях.
Для експлуатації на легкових причепах, в условиях великих навантажень маточини виготовляють суцільнометалевими: з литий сталевий Парфуми.
На зовнішній край маточини встановлюється гальмівний диск (барабан) и колісний диск, який затискається болтами або шпильками. Внутрішній обід комплектується підшипником (одним - дворядний 2108 задним закритого типу або двома - конусоподібні ВАЗ 2101-2107).
Подшипник маточини – одним з найбільш навантажених вузлів, на який доводиться вага прицепа, а так самий супутні навантаження при езде. По-цему от якості виготовлення підшипника залежить раніше всього безпека на дорогою
Якщо сама маточина забезпечує обертання колеса, то підшипник фіксує всю конструкцію на підвісці.

