Відкриття лінійки преміум причепів "Фартовий"
Представляємо вашій увазі новий трейлер преміум класу з набором нових ідей і технологій, які тепер доступні пересіченому автовласникові. При створенні лінійки даного зразка, за основу бралася ідея розробити транспортний засіб, який буде перевозити як легкі, так і важкі вантажі різних форм і розмірів. У той же час причіп повинен бути невибагливий і практичний. Для цього наші інженери, конструктори розробили безліч рішень для нових деталей і кріплень, піклуючись про зручність багатогранності і довговічності використання.
Розглянемо більш докладно функціональні особливості причепа, пройшовши по основних його вузлів, попутно описуючи нові поліпшення.
1. Рама, дишло, і днище
Стоячи перед вибором металопрофілю, стояло завдання винайти раму з значним запасом міцності (в межах 2 тонн). Другий момент – лонжерони рами з днищем повинні бути в одній площині у верхній частині, а також рама і перемички в нижній.
Перемички розміщені в перехресному вигляді, задні з кронштейнами під амортизатор. Дишло трикутне (квадрат 80/40, стінка 4 мм), знімне для зручності зберігання в закритих приміщеннях і перевезення причепа в розібраному вигляді.
Слід: лонжерони мають квадрат 80/40 (стінка 4 мм), перемички (квадрат 60/40, стінка 3 мм), днище - бакелітова фанера 20 мм.
Ніша в якій знаходяться задні ліхтарі, номерний знак і підсвічування, виготовлена з металу 3 мм
2. Борти
За основу виконання бортів перевагу отримав листової, метал товщиною 1,5 мм з відносно великим кроком хвилі жорсткості. З зовнішньої сторони бічних граней бортів, розміщені вертикальні швелери, які надають додаткову стійкість, запобігаючи зайві вібрації і деформацію причепа.
Всередині бортів посилення торкнулося верхній частині, де уварено квадратну трубу 25 мм.
Для розширення варіантів кріплення вантажу, борти оснастили 4 вушками (по 2 штуки на бічній стінці). Також врахували варіант перевезення «причіп на причепі»: по кутах вкручені обмежувачі. На з'єднаннях бортів з бортовими засувками, крилами, на стиках бортів встановлені гумові підкладки, щоб таким чином запобігти можливість пошкодити лакофарбове покриття. Передній і задній борт відкривається за замовчуванням, а петлі оцинковані з функцією замку. Гачки під тент цинкові, кріпляться на заклепках.
З додаткових, на перший погляд, не помітних в очі, засобів перевезення, представлена можливість розміщення другого ярусу платформи поверх існуючого комплекту бортів. Для цього між ярусами передбачено місце для фіксації дерев'яних дощок (підкладок), що з'єднуються наскрізними отворами в місцях кріплення дуг. В результаті утворюється новий каркас із запасу навантаження до 500 кг і збільшенням допуску габаритів вантажу по довжині виходять за платформу.
При транспортуванні обов'язково підстрахувати вантаж стяжний стрічкою.
При індивідуальному замовленні пропонуємо на вибір деякі форми дуг і схеми будови каркасу.
2. Фарбування
1 етап – підготовчий: зачистка, піскоструминна обробка кузовних деталей, обезжирование.
2 етап – нанесення ґрунту: цинксодержащий грунт.
3 етап – фарбування: порошок. Лак — за бажанням замовника.
3. Підвіска
Дотримуючись вищі принципи будови і призначення, підвіска автопричепа «Фартовий» є продовженням ідеології даної філософії. Згенерувавши кращі ідеї конструкторів і інженерів вдалося підняти міцність, поліпшити характеристики працездатності, а також уніфікувати конструкцію амортизуючих вузлів і з'єднань, тим самим підвищити ремонтопридатність і простоту обслуговування.
Досліджуємо по черзі елементи ресорно-амортизаторной підвіски:
Ресори. "Волга" причіпна посилена власного виробництва. Зразки кожної партії проходять тести на пружність і граничну вантажопідйомність для визначення запасу міцності. Товщина листа – 8 мм, кількість аркушів – 5.
Амортизатори – невід'ємна складова волговской класичної підвіски або коротко ходової плаваючою "Alko".
Кріплення переднього вуха ресори проводиться в П-образному кронштейні з ребром жорсткості, оригінальним волговским пальцем з фіксацією болтами до тіла кронштейна. Задній кронштейн врізається всередину лонжерона. Сережки і стрем'янкі – оцинковані. Втулки ресор – поліуретанові (виробництво Липецьк, Росія).
Вісь має квадрат 60/60, покриття оцинковка. Товщина стінки - в залежності від запиту клієнта 4 або 5 мм. Цапфа, що входить до складу осі, посаджена на гарячому з'єднанню допоміжним кріпленням (два болта).
Маточина Alko (Німеччина) в зборі з зовнішнім стопорним кільцем – відносно новий метод застосовується в причіпний індустрії.
Вибираючи постачальника світлодіодним світлотехніки, перевагу отримав польський виробник "Fristom", що славиться перевіреними рішеннями в сфері освітлення та електричних джгутів. Його репутація підтверджена споживачами у всьому світі.
Що стосується проводки для передніх, задніх ліхтарів і підсвічування номера, та її розміщення. Основоположною завданням було захистити провід від атмосферних факторів і фізичного впливу, зберігши при цьому цілісність ізоляції. Для цього помістили проводку в квадратну трубу, що проходить через всю довжину причепа включаючи дишло. Штепсельна вилка кріпиться в спеціальній комірці біля зчіпного пристрою.
5. Комплектуючі
У комплектації до будь-якої моделі причепа «Фартовий» пропонуємо опорне колесо «Alko» з опорним підшипником і покриттям – гаряче цинкування. Тент ПВХ високої щільності. Колеса 175/70 R13 (база). Враховуються ваші індивідуальні пропозиції.
Висновок: ефективність названих доповнень і характеристик підвищується при повного завантаження причепа, особливо сипучою сировиною або будівельними матеріалами, коли тиск на борту, днище, раму, ходову частину підвищується в кілька разів ніж у базовому використанні. Тому наше завдання — забезпечити, в першу чергу, безпечне перевезення; при цьому зберігши причіп в первозданному вигляді для максимального терміну використання.
- Технические особенности строения дышел прицепа "Днепр" / "Бобер"Особенности дышла, его разновидностиПовна версія новини